REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Prohaus I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep Internetowy Prohaus działający pod adresem www.prohaus-zabrze.pl prowadzony jest przez Prohaus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zabrzu, przy ul. Dr Bronisława Hagera 17, 41-800 Zabrze, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000780598, posiadającą numer NIP: 6482792622 oraz numer Regon: 381910215.
-
Niniejszy „Regulamin Sklepu Internetowego” określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Prohaus, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
-
Każdy Użytkownik korzystający ze Sklepu Internetowego Prohaus zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu. Każdy Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego Prohaus powinien zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
-
Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
-
Każdy Klient korzystający ze Sklepu Prohaus zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu, w szczególności zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
II. DEFINICJE
Wyrazy lub zwroty pisane w niniejszym Regulaminie z wielkich liter mają znaczenie wskazane poniżej:
-
Dni – wszystkie dni od poniedziałku do niedzieli włącznie;
-
Dni Robocze – wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
-
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie
umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży, w szczególności sposobu dostawy i płatności;
-
Klient – użytkownik Sklepu Internetowego www.prohaus-zabrze.pl, będący Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą Konsumentem;
-
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej, w tym zawarcia umowy sprzedaży na odległość, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
-
Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości nabywanych Produktów;
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
-
Przedsiębiorca-Konsument – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadającą wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z
przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego w szczególności na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość poza lokalem przedsiębiorstwa.
-
Regulamin – niniejszy „Regulamin Sklepu Internetowego”;
-
Sklep – sklep internetowy, dostępny pod adresem www.prohaus-zabrze.pl;
-
Sprzedawca–ProhausspółkazograniczonąodpowiedzialnościązsiedzibąwZabrzu,
przy ul. Dr Bronisława Hagera 17, 41-800 Zabrze, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000780598, posiadającą numer NIP: 6482792622 oraz numer Regon: 381910215;
12. Towar – rzecz ruchoma z asortymentu oferowanego w Sklepie Internetowym Prohaus dostępna na stanie magazynowym w sklepie albo niedostępna na stanie magazynowym sklepu;
13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży na odległość Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
III. WYMOGI TECHNICZE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
• posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
internetową typu Mozilla Firefox, Chrome, Opera lub Internet Explorer 11 (lub nowsza)
z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies.
2. Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne
jest aktywne konto e-mail.
IV. TOWARY
-
Towary oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Towary sprzedawane w Sklepie mogą się nieznacznie różnić od Towarów, które są prezentowane na zdjęciach.
-
Towarów należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
V. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
-
Opisy Towarów wraz z cenami stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (informację handlową), a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając Zamówienie składa ofertę kupna wskazanego Towaru za cenę i o cechach określonych w opisie Towaru.
-
Klient może składać Zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przez cały rok. Sklep realizuje Zamówienia złożone w godzinach pracy Sklepu tj. od 9 do 17 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
-
W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu Klient:
-
wybiera Towar, którym jest zainteresowany, a następnie klika przycisk „DODAJ DO
KOSZYKA” znajdujący się pod danym Towarem;
-
przechodzi do „KOSZYKA” , który znajduje się w prawnym górnym rogu Strony
Internetowej Sklepu;
-
wypełnia Formularz Zamówienia poprzez wpisanie następujących danych: imienia i nazwiska, adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, adresu poczty elektronicznej, nr telefonu oraz danych niezbędnych do wystawienia faktury sprzedaży;
-
wybiera sposób dostawy oraz formę płatności;
-
wybiera przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”.
-
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
przez Kupującego Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie
odpowiednich okienek.
-
Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
-
Następnie, po potwierdzeniu złożenia Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany
przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
VI. CENA TOWARÓW
-
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Klienta sposobu płatności i dostawy.
-
Na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w Sklepie cena za Towar oraz koszty dostawy Towaru.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
-
Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
VII. SPOSÓB PŁATNOŚCI
-
dostępną w Sklepie metodą płatności jest płatność on-line za pośrednictwem przelewu bankowego/płatności ING, przelewy24, PayU, Stripe.
-
Towar zostanie wysłany Klientowi po zaksięgowaniu płatności. W przypadku braku zaksięgowania płatności w ciągu 3 dni roboczych, Zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
VIII. WYSYŁKA I DOSTAWA
-
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Kupującemu Towaru bez wad.
-
Sposób dostawy Towaru jest ustalany w trakcie procesu składania Zamówienia.
-
Czas realizacji Zamówienia jest liczony od momentu uzyskania zaksięgowania
płatności.
-
Na termin dostawy Towaru składa się czas kompletowania Towaru oraz czas dostawy
Towaru przez przewoźnika. Dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze.
-
Czas realizacji zamówienia w przypadku towarów dostępnych na stanie magazynowym sklepu wynosi od 2 do 7 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach, w tym w szczególności dotyczących towarów niedostępnych na stanie magazynowym sklepu – jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby
poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
-
Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
-
Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane na terenie Polski.
-
Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności
dokładnie sprawdzić kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
-
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w miejscu wykonywania działalności gospodarczej Sprzedawcy tj. przy ul. Dr Bronisława Hagera 17, 41-800 Zabrze.
IX. REKLAMACJA TOWARU
-
Sprzedawca odpowiada wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane:
-
na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy,
-
pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia
tj. biuro@prohaus-zabrze.pl.
3. Reklamacja powinna zawierać:
-
dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny,
opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego),
-
wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
-
numer Zamówienia (widnieje w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia),
-
oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie
reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
-
O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania. O ewentualnych brakach Reklamacji Klient zostanie powiadomiony niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem zostaną przesłane Klientowi informacje, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
-
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną – w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
-
Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych zakupionych Towarów rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. W przypadku, o którym mowa w art. 561(2) § 1 Kodeksu cywilnego, wadliwy Towar powinien zostać dostarczony na adres siedziby Sprzedawcy i na koszt Sprzedawcy.
-
Jeżeli Zamawiający będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu Ceny, określając kwotę, o którą Cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Sprzedawca uznał to żądanie za uzasadnione.
-
Informujemy jednocześnie, iż Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
-
W przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt.
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument lub osoba trzecia upoważniona przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta do odbioru Towarów weszła w posiadanie Towarów, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub
Przedsiębiorcę-Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
-
Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Konsument lub Przedsiębiorca-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, a Sprzedawca może żądać od Zamawiającego pokrycia związanych z tym kosztów.
-
W celu odstąpienia od Umowy Sprzedaży Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego z wykorzystaniem danych kontaktowych Sprzedawcy, wskazanych w potwierdzeniu złożenia Zamówienia. Konsument lub Przedsiębiorca- Konsument przekazuje oświadczenie wysyłając stosowne pismo listownie na adres siedziby Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia.
-
Dla zachowania terminu odstąpienia od Umowy, określonego w ust. 1 powyżej, wystarczające jest wysłanie informacji do Sprzedawcy dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi uprawnienia do odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
-
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
-
Zwracany Towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym na adres Sprzedawcy.
-
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż wterminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Towaru, zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przezKonsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę.
-
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tej samej oryginalnej metody płatności dokonanej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta lub tradycyjnym przelewem bankowym, w każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem, poza kosztami odesłania Towaru do Sprzedawcy.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia.
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.;
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
-
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
-
• o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument.
-
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie wyłącza uprawnień z tytułu rękojmi za wady Towarów.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
XI. DANE OSOBOWE
1. Regulacje dotyczące ochrony oraz przetwarzania danych osobowych Klientów sklepu zostały uregulowane w Polityce Prywatności.
2. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
-
Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas dokonywania zakupów w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zrealizowania Zamówienia.
-
Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich lub usunięcia, o czym jest mowa w Polityce Prywatności.
-
Podane przez Kupującego podczas składania i celu realizacji Zamówienia dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w Polityce prywatności.
XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta rezultatu, Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument może skorzystać m.in. z:
-
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
-
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie
adresem: • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XIII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
-
Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami- Konsumentami.
-
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku
jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
• bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
-
W wypadku Klientów nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami- Konsumentami Sprzedawca ma praw ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
-
W razie przesłania Towaru do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynność niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
-
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą- Konsumentem zostaje wyłączona.
-
W wypadku Usługobiorców nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami- Konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
-
Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem.
-
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
-
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
-
Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Klientów, wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od
opublikowania w Serwisie.
-
W przypadku wątpliwości związanych z interpretacją niniejszego regulaminu, należy go
interpretować w taki sposób, aby jego wykładnia była zgodna z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa.
-
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie
ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.